Search results
Results 1-15 of 15, page 1 of 1
Author | Title | Publication | Year |
---|---|---|---|
Jeroen Peeters | Nomadic writing | Financieel-Economische Tijd | 1999 |
Jeroen Peeters | Een choreografisch lichaam | Financieel-Economische Tijd | 2001 |
Jeroen Peeters | Is er dans na de apocalyps? | Financieel-Economische Tijd | 1999 |
Jeroen Peeters | Une écriture nomade | Financieel-Economische Tijd | 1999 |
Jeroen Peeters | Hoe een huiskamer beweegt | Financieel-Economische Tijd | 2000 |
Jeroen Peeters | Te veel grond voor figuren van tijdelijkheid? | Het geheugen van de blik | 2000 |
André Lepecki | How modern is modernism? | Ballettanz | 1996 |
Jeroen Peeters | Lichtbreking door het lichaam | De Morgen | 2003 |
Jeroen Peeters | Een nomadische schriftuur | Financieel-Economische Tijd | 1999 |
Deborah Jowitt | The New Improved Razzle-Dazzle | The New York Times | 1975 |
Tom Engels | Between Solitaire and a Basketball Game. Dramaturgical Strategies in the Work of Antonia Baehr | Bastard or Playmate? | 2012 |
Constanze Klementz | ready to go turning | Theater der Zeit | 2005 |
André Lepecki | Moving Without the Colonial Mirror: Modernity, Dance, and Nation in the Worksof Vera Mantero and Francisco Camacho (1985-97) - Chapter 2 | Sarma | 2004 |
Jeroen Peeters | Too much ground for transient figures? | The Memory of the Look | 2000 |
Constanze Klementz | To make visible what had no intention of being seen | www.philippgehmacher.net | 2010 |
Results 1-15 of 15, page 1 of 1